Herinschrijven

Stap 1:

Betaal het lidgeld:

Door 50,00 euro p.p. op het rekeningnummer BE97 7380 3891 9149 te storten met mededeling: 'Lidgeld + Naam + Voornaam + tak'.

• We vragen dit met aandrang op tijd te betalen zodat het lid 100% zeker verzekerd is tijdens de activiteiten. Leden die niet betaald hebben, mogen niet deelnemen aan activiteiten wegens veiligheidsredenen.

• Aanvraag voor verminderd lidgeld (sociaal tarief: 10 EUR p.p.) kan per mail: groepsleiding@scoutsdehaan.be. Discretie verzekerd.

Stap 2:

Controleer de steekkaart:

Houd je inbox in de gaten. Je zult een ontvangen van de groepsadministrator met daarin de en later een tweede e-mail met de vraag om je individuele steekkaart in te vullen.

We vragen je om beide e-mails te bewaren.

• Met je lidnummer kan je je inloggen op de site van de GroepsAdministratie. Op deze site ben je verplicht een individuele steekkaart in te vullen met al je persoonlijke en medische gegevens.

• Deze gegevens hebben wij nodig om je beter te ondersteunen. Deze gegevens worden vertrouwelijk gebruikt en niet aan derden doorgegeven.

Het is niet mogelijk om onze lokalen te huren.

Vraag of opmerking? Stuur ons een mailtje.