Welkom bij Scouts Jan Breydel/Nele De Haan

We zijn heel blij dat je voor ons gekozen hebt. Voor je een volwaardig lid kan worden bij onze jeugdbeweging moet je enkele eenvoudige stappen doorlopen.

Stap 1:

Registreer je in de GroepsAdministratie van onze scouts:

Om je te registreren moet je het formulier hieronder invullen.

• Vul het formulier zo volledig mogelijk in. Vul een e-mailadres in die frequent wordt nagekeken.

Stap 2:

Betaal het lidgeld:

Door 50,00 euro p.p. op het rekeningnummer BE97 7380 3891 9149 te storten met mededeling: 'Lidgeld + Naam + Voornaam + tak'.

• We vragen dit met aandrang op tijd te betalen zodat het lid 100% zeker verzekerd is tijdens de activiteiten. Leden die niet betaald hebben, mogen niet deelnemen aan activiteiten wegens veiligheidsredenen.

• Aanvraag voor verminderd lidgeld (sociaal tarief: 10 EUR p.p.) kan per mail: groepsleiding@scoutsdehaan.be. Discretie verzekerd.

Stap 3:

Houd je inbox in de gaten:

Je zult een e-mail ontvangen van de groepsadministrator met daarin de vraag om je individuele steekkaart in te vullen.

• Door de groepsadministrator krijg jij een lidnummer toegewezen. Met dit nummer kan je je inloggen op de site van de GroepsAdministratie. Op deze site ben je verplicht een individuele steekkaart in te vullen met al je persoonlijke en medische gegevens. Deze gegevens hebben wij nodig om je beter te ondersteunen. Deze gegevens worden vertrouwelijk gebruikt en niet aan derden doorgegeven.

Vraag of opmerking? Stuur ons een mailtje.

Het is niet mogelijk om onze lokalen te huren.